V této kategorii najdete části karoserie pro vozy Škoda , především nosníky, prahy a podběhy.
Nosníky se velmi těžko opravují, a tak vždy doporučujeme jejich celkovou výměnu. Je na nich namontován celý předek vozidla. Proto je mnohem jednodušší vsadit do auta tento díl jako celek, než jeho jednotlivé části zvlášť. Stejně tak doporučujeme vyměňovat i podběhy. Podběhy jsou přišroubované k tlumičům, a tak je velmi důležité dbát na jejich pevnost, tvar i pozici kvůli geometrii nápravy. Nabízíme vám originální náhradní díly Škoda.
Kód produktu | Název | Sklad | Cena bez DPH | Cena s DPH | |
---|---|---|---|---|---|
1Z0805371A | L podpěra držák světlometu Octavia II facelift 1Z0805371A | Skladem | 60,33 Kč | 73 Kč | |
1Z0805372A | P podpěra držák světlometu Octavia II facelift 1Z0805372A | Skladem na externím skladu | 60,33 Kč | 73 Kč | |
1Z0805372 | P podpěra držák světlometu Octavia II 1Z0805372 | Skladem na externím skladu | 74,38 Kč | 90 Kč | |
6Q0810679E | Držák blatníku L - Fabia I, II, Roomster - 6Q0810679E | Skladem na externím skladu | 208,26 Kč | 252 Kč | |
6Q0810680C | Držák blatníku P - Fabia I, II, Roomster | Skladem na externím skladu | 208,26 Kč | 252 Kč | |
1Z0810366A-sk | Pravá přední část podélníku 1Z0810366A - Octavia II - SK | Skladem na externím skladu | 365,29 Kč | 442 Kč | |
1Z0810365A-sk | Levá přední část podélníku - Octavia II 1Z0810365A - SK | Skladem na externím skladu | 365,29 Kč | 442 Kč | |
1Z0810366A-orig | Pravá přední část podélníku 1Z0810366A - Octavia II - originál | Skladem na externím skladu | 652,89 Kč | 790 Kč | |
1Z0810365A-orig | Levá přední část podélníku - Octavia II - originál | Skladem na externím skladu | 652,89 Kč | 790 Kč | |
5Q0804181B | Plech zakrývací levého nosníku 5Q0804181B - originál | Skladem | 665,29 Kč | 805 Kč | |
5J0804181 | Plech zakrývací levého nosníku 5J0804181 | Skladem na externím skladu | 795,04 Kč | 962 Kč | |
5J0804182 | Plech zakrývací pravého nosníku 5J0804182 | Skladem na externím skladu | 795,04 Kč | 962 Kč |
Karoserie automobilů Škoda je svařena bodovým svařováním z mnoha ocelových částí, kde každý díl má své přesné místo a tvar. Na karoserii se následně montuje mnoho dalších dílů a tedy musí být vše na svém místě.
Po nehodě je nutné karoserii řádně opravit aby měla stejné parametry jako před nehodou. Ocelové části karoserie, které jsou po nehodě zdeformovány se buď rovnají do původního tvaru, nebo jsou "odvrtány" a navařeny nové díly (což je z hlediska pevnosti lepší).
Posledním trendem je nosné části karoserie Škoda vyrábět z vysokopevnostní oceli, což umožňuje zpevnění a odlehčení konstrukce. Díly z vysokopevnostní oceli je problém po nehodě opravit a proto je lepší tyto díly vyměnit.