Naftové vstřikovače Common Rail jsou dnes nejpoužívanějším typem vstřikovačů u dieselových vozidel. Splňují požadavky vysoké kvality a přesnosti, navíc se vyznačují nejlepšími emisními limity. V naší nabídce najdete naftové vstřikovače se zárukou kvality a originality značky Škoda. Nízká cena a dodání do 24 hod s možností osobního vyzvednutí je samozřejmostí. Kromě zcela nových originálních vstřikovačů nabízíme také lehce opotřebované, ke kterým se vztahuje záruka 30 dní na montáž a odzkoušení.
Kód produktu | Název | Sklad | Cena bez DPH | Cena s DPH | |
---|---|---|---|---|---|
WHT003179 | Šroub M6X88 - WHT003179 - originál | Skladem na externím skladu | 56,20 Kč | 68 Kč | |
03L130277Q-těsn | Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277Q | Skladem na externím skladu | 86,78 Kč | 105 Kč | |
04L130SADA | Sada těsnění vstřikovací trysky 04L130SADA | Skladem na externím skladu | 117,36 Kč | 142 Kč | |
03L130277B-těsn | Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277B | Skladem na externím skladu | 123,14 Kč | 149 Kč | |
04L130277AB | Vstřikovač CR - 04L130277AB | Skladem | 3 500,00 Kč | 4 235 Kč | |
05L130277M-orig | Tryska vstřikovací 2.0 TDI-CR 147kW - 05L130277M - originál | Skladem | 4 527,27 Kč | 5 478 Kč | |
04L130277AC | Vstřikovač CR - 04L130277AC - Originál | Skladem | 4 857,85 Kč | 5 878 Kč | |
04L130277AE | Tryska vstřikovací 04L130277AE - originál | Objednáno | 5 449,59 Kč | 6 594 Kč | |
03L130277Q-bosch | Tryska vstřikovací 03L130277Q - 2.0 TDI-CR - BOSCH | Skladem na externím skladu | 6 492,56 Kč | 7 856 Kč | |
03L130277B-vdo | Tryska vstřikovací 03L130277B - 1.6 TDI-CR - VDO / Siemens | Skladem na externím skladu | 9 434,71 Kč | 11 416 Kč | |
03G130073G-orig | Tryska vstřikovací 03G130073G - TDI-PD 2.0 16v | Skladem na externím skladu | 9 983,47 Kč | 12 080 Kč |
Naftové vstřikovače se časem opotřebují, zejména používáním nekvalitního paliva s příměsemi. Velmi důležitý je proto pravidelný a odborný servis.
Při výrobě automobilů Škoda se nejprve používala řadová čerpadla, která dávkovala naftu jednotlivě ke každému vstřiku. V roce 2001 začala Škoda přecházet na systém čerpadlo – tryska (pumpe-duse PD). U těchto motorů je vstřik uvnitř hlavy válců, vstřikovací ventily jsou ovládány mechanicky přes vačkovou hřídel. U tohoto systému PD je vhodné po najetí cca 150 tis. kilometrů revize vstřikovače. V roce 2010 Škoda přechází na systém Common Rail – CR. Tento systém je dnes u automobilů nejvyužívanější. Common Rail je založen na systému společného potrubí, které funguje jako tlakový zásobník, kde je připravena stlačená nafta.
U nás najdete vstřikovače nové či vymontované z motorů s rozumným nájezdem kilometrů. Na použité vstřikovače se vztahuje záruka 30 dní na montáž a odzkoušení. V případě nespokojenosti vám daný vstřikovače vyměníme. Cena vstřikovačů je adekvátní k míře jejich opotřebení.