Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Naftové vstřikovače

Naftové vstřikovače Common Rail jsou dnes nejpoužívanějším typem vstřikovačů u dieselových vozidel. Splňují požadavky vysoké kvality a přesnosti, navíc se vyznačují nejlepšími emisními limity. V naší nabídce najdete naftové vstřikovače se zárukou kvality a originality značky Škoda. Nízká cena a dodání do 24 hod s možností osobního vyzvednutí je samozřejmostí. Kromě zcela nových originálních vstřikovačů nabízíme také lehce opotřebované, ke kterým se vztahuje záruka 30 dní na montáž a odzkoušení.


Probíhá načítání komponenty
Kód produktu Název Sklad Cena bez DPH Cena s DPH
WHT003179 Šroub M6X88 - WHT003179 - originál Skladem na externím skladu 56,20 Kč 68 Kč
KS
03L130277Q-těsn Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277Q Skladem na externím skladu 86,78 Kč 105 Kč
KS
04L130SADA Sada těsnění vstřikovací trysky 04L130SADA Skladem na externím skladu 117,36 Kč 142 Kč
KS
03L130277B-těsn Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277B Skladem na externím skladu 123,14 Kč 149 Kč
KS
04L130277AB Vstřikovač CR - 04L130277AB Skladem 3 500,00 Kč 4 235 Kč
ks
05L130277M-orig Tryska vstřikovací 2.0 TDI-CR 147kW - 05L130277M - originál Skladem 4 527,27 Kč 5 478 Kč
KS
04L130277AC Vstřikovač CR - 04L130277AC - Originál Skladem 4 857,85 Kč 5 878 Kč
ks
04L130277AE Tryska vstřikovací 04L130277AE - originál Objednáno 5 449,59 Kč 6 594 Kč
03L130277Q-bosch Tryska vstřikovací 03L130277Q - 2.0 TDI-CR - BOSCH Skladem na externím skladu 6 492,56 Kč 7 856 Kč
KS
03L130277B-vdo Tryska vstřikovací 03L130277B - 1.6 TDI-CR - VDO / Siemens Skladem na externím skladu 9 434,71 Kč 11 416 Kč
KS
03G130073G-orig Tryska vstřikovací 03G130073G - TDI-PD 2.0 16v Skladem na externím skladu 9 983,47 Kč 12 080 Kč
KS

Naftové vstřikovače se časem opotřebují, zejména používáním nekvalitního paliva s příměsemi. Velmi důležitý je proto pravidelný a odborný servis.

Vývoj naftových vstřikovačů Škoda

Při výrobě automobilů Škoda se nejprve používala řadová čerpadla, která dávkovala naftu jednotlivě ke každému vstřiku. V roce 2001 začala Škoda přecházet na systém čerpadlo – tryska (pumpe-duse PD). U těchto motorů je vstřik uvnitř hlavy válců, vstřikovací ventily jsou ovládány mechanicky přes vačkovou hřídel. U tohoto systému PD je vhodné po najetí cca 150 tis. kilometrů revize vstřikovače. V roce 2010 Škoda přechází na systém Common Rail – CR. Tento systém je dnes u automobilů nejvyužívanější. Common Rail je založen na systému společného potrubí, které funguje jako tlakový zásobník, kde je připravena stlačená nafta.

U nás najdete vstřikovače nové či vymontované z motorů s rozumným nájezdem kilometrů. Na použité vstřikovače se vztahuje záruka 30 dní na montáž a odzkoušení. V případě nespokojenosti vám daný vstřikovače vyměníme. Cena vstřikovačů je adekvátní k míře jejich opotřebení.