Nehoda s automobilem Superb? Nové originální díly vám obnoví krásu auta
Přestože světla automobilového průmyslu rozsvítil Superb třetí generace již v roce 2015, stále dokáže být kvalitním konkurentem pro ostatní vozy. A vyniká skvělými jízdními vlastnosti, které jsou doplněné bohatým komfortem.
Ani luxusním automobilům se nevyhýbají nehody. Vůz je vybaven kvalitními bezpečnostními prvky, které se zaktivují právě při nehodě. A ačkoliv se může na první pohled zdát, že po takové nehodě auto již nevyjede na silnici, opak je pravdou.
Na první pohled neopravitelné auto… A na ten druhý?
Pro oko laika představuje tento model totálně havarované auto, na které nečeká již ani jeden najetý kilometr. Naopak oko odborníka v něm vidí potenciál a výzvu. Takovou, aby vozu poskytl kompletní hloubkovou opravu a následný servis. A automobil pak bude stát svými koly pevně na silnici. A koně pod kapotou budou připraveni ke startu. Váš vůz tak bude znovu brázdit silnice ve skvělé formě.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Vše poškozené musí být pryč!
V první fázi opravy vozu se odstraní zničené díly. Z poškozeného vozu se odebírají všechny porušené části. Auto se pak postupně rozebere. A to až na samotnou karoserii. V této fázi se tak automobil stane přístupným a oprava tak může začít.
Nejdříve se prozkoumají části, které se nemusí rozmontovat. Poškozené díly jako jsou blatníky, kapota, dveře a další se dají snadno vyměnit. Dále se hledá poškození na karoserii – různé boule, vlny a špatné díly mezi díly. Poté se namontují díly nepoškozené a nové. Dále se zkontrolují všechny spáry a lícování. Pokud vše sedí, pak se díly demontují a svaří na určených místech. Kontrola nastrojením a odstrojením se provádí do doby, než vše dokonale sedne.
Další místo, kam se opravovaný automobil dostane, je lakovna. To je ta místnost, kde je odhalená karoserie odborně ošetřena a následně nalakována. Autolakýrník očistí plochy, na kterých se bude následně pracovat. Neujdou mu žádné nerovnosti, jakékoliv malé důlky a škrábance. Poté následuje ošetření spodní části vozu a následně aplikuje barva, která posléze zaschne a vytvrdne.
Posledním namontovaným dílem však hloubková péče rozhodně nekončí. Podstatná je právě závěrečná komplexní prohlídka. Ačkoli se jedná o jeden z posledních kroků, tak není o nic méně důležitý než ty předchozí.
Kontrolují se provozní kapaliny, palubní elektronika a elektronické systémy i náprava. Při závěrečné fázi je také prostor na kontrolu a seřízení všech prvků, a to až do těch nejmenších detailů. Od světel až po elektroniku. A odhalení, zda je automobil po náležité péči opravdu v té nejlepší kondici.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Nebojte se opravených vozů
Opravená vozidla jsou často provázena nechvalnou pověstí. To může být zapříčiněno nedodržením správných postupů při opravě a také využitím levných nekvalitních dílů. Při opravě je vždy vhodné zkušené a odborné oko, kterému neunikne žádný detail nevhodně provedené práce. Tu oko nezkušeného laika na první pohled neodhalí. A její důsledek se pak projeví bohužel ve chvíli, kdy to člověk nejméně čeká.
Proto je důležité nechat auto řádně opravit. Pokud je opraveno dle standardních a předepsaných kroků s využitím originálních dílů, pak nejsou obavy na místě. I havarované auto, které je řádně opraveno, seřízeno a zkontrolováno, může opět vyjet na silnice vstříc dalším dobrodružným cestám v plné síle.