Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Vstřikovací trysky, ventily, rozdělovače paliva

Vstřikovací trysky mají zásadní vliv na výkon, spotřebu a emisní hodnoty motoru. Aby ventily vydržely co nejdéle, je nutné používat kvalitní pohonné hmotyPrvní problémy s tryskami způsobené mechanickým opotřebením přicházejí zhruba po 150 tisících najetých kilometrech. Pak je nutné čištění vstřikovačů nebo jejich výměna. V naší nabídce najdete vstřikovací ventily pro benzínové a naftové motory.


Probíhá načítání komponenty
Kód produktu Název Sklad Cena bez DPH Cena s DPH
WHT003179 Šroub M6X88 - WHT003179 - originál Skladem na externím skladu 56,20 Kč 68 Kč
KS
03L130277Q-těsn Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277Q Skladem na externím skladu 86,78 Kč 105 Kč
KS
04L130SADA Sada těsnění vstřikovací trysky 04L130SADA Skladem na externím skladu 117,36 Kč 142 Kč
KS
03L130277B-těsn Sada těsnění vstřikovací trysky 03L130277B Skladem na externím skladu 123,14 Kč 149 Kč
KS
032906031A-pou Vstřikovací ventil 032906031A pro 1.6 MPI 55 kw - použitý Skladem 500,00 Kč 605 Kč
ks
036906031AB-pou Vstřikovací ventil 036906031AB pro 1.4 16v 55 kw - použitý Skladem 500,00 Kč 605 Kč
ks
036906031L-pou Vstřikovací ventil 036906031L pro 1.4 16v 74 kw - použitý Skladem 500,00 Kč 605 Kč
ks
037906031AA-pou Vstřikovací ventil 037906031AA pro 1.6i 74 kw - použitý Skladem 500,00 Kč 605 Kč
ks
06A906031-pou Vstřikovací ventil 06A906031 pro 1.8 turbo - použitý Objednáno 500,00 Kč 605 Kč
03E906031A-pou Vstřikovací ventil 03E906031A pro 1.2 12v HTP - použitý Skladem 500,00 Kč 605 Kč
ks
078133551BA-pou Vstřikovací ventil 078133551BA pro 2.8i V6 - použitý Skladem 500,00 Kč 605 Kč
ks
06B133551M-pou Vstřikovací ventil 06B133551M pro 1.8 turbo - použitý Na dotaz 500,00 Kč 605 Kč

Vstřikovací ventily v našem e-shopu pořídíte za bezkonkurenční ceny.

Pokud jezdíte na nekvalitní palivo, dochází ke zkrácení životnosti vstřikovacích trysek. Pokud je nevyměníte včas, může dokonce dojít k poškození motoru. U trysek se může objevovat elektronické a mechanické poškození. Jak poznáte 3 nejčastější mechanické závady vstřikovacích trysek?

  • První závada se projevuje pomalou reakcí auta. Vstřikovač reaguje pomalu na příkazy řídicí jednotky a nepřesně dávkuje. To má za důsledek zvýšenou hlučnost motoru a spotřebu, kolísání tahu a volnoběhu. Za tyto projevy může nárůst vnitřního tření.
  • Druhou závadou bývá nadměrný přepad. Projevuje se uvedením auta do nouzového režimu se sníženým výkonem. Viníkem je špatně těsnící ventil řídicí dávky paliva. Do přepadu se dostane větší množství paliva a problémy jsou na světě.
  • Poslední častou závadou je špatné rozprašování. To způsobuje zvýšenou kouřivost, dochází k lokálnímu přehřání a propálení pístu. Auto je hlučné a má znatelně nižší výkon. Na vině bývá v tomto případě opotřebená tryska, jejíž paprsek nemá pravidelný tvar a na některých místech není dostatek kyslíku na naftu.

Pokud jste na svém autě zpozorovali některý z těchto problémů, můžete si vstřikovací ventily nechat vyčistit chemickou cestou nebo ultrazvukem. Cena za novou trysku z našeho e-shopu je ale srovnatelná s cenou čištění v servisu.

Proveďte test vstřikovačů

Ještě než přistoupíte k výměně vstřikovačů, je třeba je nejprve změřit po elektrické stránce diagnostikou. Pro upřesnění pak změřte odpor cívky ventilu. Funkčnost ventilu zkontrolujte i vizuálně - jestli vstřikuje palivo a jaký má paprsek tvar a rozstřik. Vstřikovací tryska s nadměrným nebo ochuzeným vstřikovaným množstvím paliva se měří pomocí odměrného válce umístěného pod tryskou. Dobrou zprávou je, že se většinou nestává, že by bylo více vstřikovačů naráz vadných.